K3

Programma

Op het programma vind je onder andere de toespraak van onze algemeen voorzitter Bart De Wever en een exclusief optreden van K3.

• 10.00 uur: deuren open
  • 13.00 tot 14.30 uur: signeersessie Zuhal Demir in de Kiosk
  • 14.00 uur: Maya-show in het gloednieuwe Bumba Theater in Circus Bumba
  • 15.00 uur: toespraak Bart De Wever in de Kiosk
  • 15.30 tot 16 uur: liveoptreden K3 in de Kiosk
  • 18.00 uur: deuren sluiten

De tickets krijg je op de familiedag terugbetaald in de vorm van consumptiebonnen die je kan gebruiken aan de drank- en eetstandjes en in alle winkeltjes in Plopsaland. Goed om te weten: ’s middags is het druk aan de eetstandjes. Breng gerust zelf je lunchpakket mee of vermijd de piekmomenten om aan te schuiven.

Praktisch

Inschrijving volzet!

Opgelet! De maximumcapaciteit van Plopsaland De Panne is intussen bereikt. Jammer genoeg kunnen we dus geen extra inschrijvingen meer noteren.

Logo Plopsaland De Panne

Waar en wanneer?

De familiedag vindt plaats op zondag 10 september in Plopsaland De Panne (De Pannelaan 68, 8660 De Panne). Het park opent om 10 uur. De deuren sluiten weer om 18 uur.

Vervoer

• Vanuit heel Vlaanderen reizen er N-VA-bussen naar Plopsaland De Panne. Dus ook vanuit jouw regio. Opgelet, voor de bussen dien je je apart in te schrijven! Een actueel overzicht van alle bussen en opstapplaatsen vind je op www.n-va.be/familiedag-plopsaland-bussen.
  • Routebeschrijving met de wagen of het openbaar vervoer
  • Parkeren: parkeertickets zijn voor eigen rekening van de deelnemers en kosten 15 euro.

Vragen?

Met al jouw vragen kan je terecht bij onze dienst ledenadministratie via leden@n-va.be of telefonisch tijdens de kantooruren op het nummer 02 219 49 30.